Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019
11.7.2011
<p>Mainoksissa on heinäkuun 20. päivän jälkeen ilmoitettava kodinkoneiden
energiatehokkuusluokka. Aiemmin on riittänyt, että energiamerkinnän
piiriin kuuluvista tuotteista kerrotaan löyhemmin hinta- ja
energiatiedot.</p>
22.3.2011
<p>”Tämän voi siis ajatella
kritiikiksi suvaitsevaisiksi ja liberaaleiksi miellettyjä medioita
kohtaan”, imagotutkija Erkki Karvonen sanoo Iltalehden haastattelussa.</p>
15.12.2010
<p>Vihreiden kohutun kampanjailmeen takana oleva mainostoimisto N2 perustaa sosiaalisen median osaamiskeskuksen, jota ryhtyy vetämään Suomen MySpacea ennen luotsannut Riku Vassinen.</p>
26.11.2010
<p>Jari Nupponen ja Noora Ylönen palkitaan tänään perjantaina Luonto-Liiton vastamainoskilpailussa vuoden parhaasta parodiasta. Voittajien työ irvailee McDonald'sin viherpesua.</p>
7.10.2010
<p>Keskustan puoluehallituksen työvaliokunta esittää, että puolue valitsee markkinoitiviestinnän yhteistyökumppanikseen mainostoimisto Skandaalin.</p>
19.8.2010
<p>Hallitus haluaa entistä tarkempaan syyniin tuotteiden ekologisen suunnittelun ja energiamerkinnät. Uusi lakiesitys toisi energiatehokkuusmerkinnät näkyviin tuotteiden mainonnassa. </p>
28.4.2010
<p>Tuoreen selvityksen perusteella vihreiden päätös vaihtaa mainostoimistoa
kannatti. Vihreiden vaalikampanjaa suunnittelee N2, joka on nousevien
toimistojen kärjessä.</p>
6.4.2010
<p>Fordin Fusion-hybridiä mainostava video on voittanut ekoautojen sarjan Automotive Advertising Awards -kilpailussa.</p>
25.3.2009
<p>
Kuntavaalien Rohkeutta on... -kampanja sai kunniamaininnan mainosalan Grand One -kilpailussa viime viikolla.
</p>