Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019
28.4.2010 9.52
Puolueiden käyttämiä mainostoimistoja arvostetaan. Markkinointi & Mainonta kertoi viime viikon numerossaan tuoreesta markkinointiviestintätoimistojen imagotutkimuksesta.
Imagoltaan paras mainostoimisto on SEK & Grey. Seuraavina tulevat PHS, Bob Helsinki ja Hasan & Partners.
Selvityksen perusteella vihreiden päätös vaihtaa mainostoimistoa kannatti. Vihreiden vaalikampanjaa suunnittelee N2, joka on nousevien toimistojen kärjessä. Aiempi yhteistyökumppani Taivas löytyy puolestaan taantuvien toimistojen listalta.
Nousevien toimistojen listalta löytyy myös kokoomuksen käyttämä Bob Helsinki ja demarien tuore yhteistyökumppani King. Aiemmissa vaaleissa keskustan kanssa yhteistyötä tehnyt PHS on sen sijaan taantuvien toimistojen listalla.
Markkinointi & Mainonnan Corporate Imagella teettämässä tutkimuksessa kysyttiin mainostajien mielipiteitä toimistoista.
eduskuntavaalit  mainonta 
Tweet