Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019
Vihreät
Sadomaso. Vihreiden vaalikampanjassa seikkailivat muun muassa nahkahomot.
25.3.2009 11.09
Läskit ukot Crocseissa ja videokuva puoliksi syödystä suklaakakusta ovat mainosalan ihmisten mieleen.
Vihreiden Rohkeutta on... -kuntavaalikampanja sai kunniamaininnan mainosalan digitaalisen median Grand One 2009 -palkintogaalassa viime viikolla.
”Rohkeutta on -sivusto on hyvä esimerkki siitä, miten moderni suunnannäyttäjäpuolue käyttäytyy myös verkossa. Kun puolueen tavoitteena on rohkeasti muuttaa totuttuja tapoja tehdä politiikkaa, ei se voi verkossakaan sortua perinteiseen portaalishaisseen. Näinpä se ei ladellut ylhäältäpäin "totuuksia", vaan otti keskustelevamman sävyn”, kampanjan kilpailusivulla perusteltiin.
Rohkeutta on... -kuntavaalisivustolle ihmiset saattoivat jättää mielipiteitään, tekstiviestejä ja video- sekä ääniviestejä. Kampanja onnistui, sillä vihreät nousivat vaaleissa Suomen neljänneksi suurimmaksi puolueeksi.
”Tämä kampanja on yksi niistä harvoista, joissa itse viesti ja idea kulkee saumattomasti läpi kaikissa kampanjan ulottuvuuksissa. Kasvavan keinovalikoiman edessä, myös vastaanottajalta vaaditaan paljon. Tässä kampanjassa kantava idea on läsnä alusta loppuun”, palkintoraati perusteli.
Vihreän kuntavaalikampanjan toteuttivat mainostoimistot Taivas, White Sheep, Addlife ja Agent Pekka.
vihreät  media  mainonta 
Tweet