Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019
Vihreät
Tasa-arvoa. Ministeri tarjoilee kebabia vihreiden vaalimainoksessa.
11.5.2009 11.11
Vihreät kalastelevat eurovaaliääniä internetissä.
”Facebook, Twitter ja muut sosiaaliset mediat ovat juuri niitä paikkoja, missä äänestäjät ja kansalaiset ovat. Ne ovat myös paikkoja, joissa on mahdollisuus vuorovaikutukseen puolueen, ehdokkaiden ja äänestäjien kesken”, sanoo puoluesihteeri Panu Laturi.
Vihreät paljastivat eurovaalikampanjansa tänään maanantaina.
Kampanjan tärkeimpiä teemoja ovat kansalaisten vaikutusmahdollisuuksien lisääminen, tasa-arvo, läpinäkyvyys, avoimuus sekä ilmastomuutoksen ratkaiseminen.
Slogan on ”Äänesi kuuluu vihreille”.
”Haluamme sanoa, että jos olet näiden asioiden takana, äänestät meitä”, Laturi sanoo.
Vihreiden tavoitteena on 210 000 ääntä, 13 prosentin kannatus ja kaksi paikkaa europarlamentissa. Vaalit järjestetään 7. kesäkuuta ja ennakkoäänestys 27.–30. toukokuuta ja 1.–2. kesäkuuta.
vihreät  eurovaalit  politiikka 2.0 
Tweet