Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019
Mainoskupla
Tuoretta? Avoimen sarjan voitti viime vuonna Jenni Valon, Tytti Halosen ja Anu Toivolan Ateria Trash -juliste.
9.9.2010 9.38
Kulutuskriittinen Mainoskupla-kilpailu käynnistyy jälleen. Tämän vuoden teema on kirkkaanvihreät arvot, jolla pyritään haastamaan mainosmaailman viherpesua.
”Moni meistä kuvailee arvojaan vihreiksi. Näin tekee myös jokainen yritys – puolueista puhumattakaan. Todellisuus saattaa kuitenkin olla toinen, kun kirkkaanvihreää pintaa raaputtaa. Onko vihreys todellisia tekoja vai peräisin mainostoimiston maalipurkista?”, kilpailun tiedotteessa kuvaillaan.
Vastamainokset ovat oikeista mainoksista ideansa hakevia parodioita ja ne voivat olla toteutukseltaan esimerkiksi julisteita tai videoita. Kilpailuaika päättyy 15. marraskuuta ja voittajat julkistetaan Älä osta mitään -päivänä 26. marraskuuta.
Tweet