Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019
Emilia Pippola
Avoinna kaikille. Helsinki Day Span asiakkaista noin 15 prosenttia on miehiä.
20.1.2010 12.56
Jo 32 helsinkiläisyritystä on lähtenyt mukaan hankkeeseen, jolla edistetään Helsingin kuvaa homoystävällisenä matkailukohteena.
”Gay Friendly -verkosto ja GayComfort-merkki ovat tärkeitä viestintäkeinoja monille muista kulttuureista tuleville matkailijoille. Useissa maissa suhtautuminen ei välttämättä ole niin avointa kuin Pohjoismaissa”, markkinointisuunnittelija Hanna Porvari sanoo tiedotteessa.
Verkostossa olevat yritykset voivat käyttää GayComfort-merkkiä osallistuttuaan Out Now -konsulttiyhtiön kanssa järjestettyyn koulutukseen.
Helsinki Day Spa liittyi verkostoon viime syksynä. Yrityksessä uskottiin, että Gay Friendly -sivustolla on paljon kävijöitä myös heidän kohderyhmästään.
”Täällä on tietysti hirveän vaikea seurata, mitä vaikutuksia sillä on, kun emme kysy ihmisiltä, miten he meille päätyvät”, kertoo Meeri Ferrer Helsinki Day Spasta.
seksuaalivähemmistöt  matkailu 
Tweet