Vihreän Langan logoVihreän Langan logo

Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019

22 miljoonan mainokset, muttei yhtään ruutuaikaa

12.3.2009 15.17

Jukka Vahti

Euroopan parlamentin tiedotuskampanja eurovaaleista lanseerataan ensi tiistaina. Kampanjalla pyritään innostamaan EU-kansalaisia ja erityisesti nuoria uurnille kesän vaaleissa.

Suomessa kampanjaan kuuluvat muun muassa vaalien verkkosivut, ulkomainokset sekä tv- ja radiokanavien käyttöön annettavat mainospätkät.

”Olemme tarjonneet informatiivista tv-spottiamme Ylelle ja kaupallisille kanaville käytettäväksi, mutta meillä ei ole varaa maksaa sen lähettämisestä”, EU-parlamentin Suomen tiedotustoimiston päällikkö Pekka Nurminen kertoo.

Euroopanlaajuisen kampanjan kustannukset ovat noin 22 miljoonaa euroa, eli 0,58 euroa per äänioikeutettu.


Lisää aiheesta:



Viite