Tämän sivuston päivittäminen on lopetettu 20.12.2019
20.10.2006 0.00
LIEMIKUUTIOISTAAN tunnettu Knorr on tuonut markkinoille uuden nestemäisen hedelmä-kasvisvalmisteen nimeltä Vie. Siis mehun, joka on yksittäispakattu desin muovipulloon?
”Ei. Tuote on hedelmä-kasvisvalmiste. Vastaavia tuotteita ei ole muita Suomen markkinoilla”, sanoo Brand Manager Maria Öhberg Unilever Finlandista.
Mainoksen mukaan juoma, anteeksi tuote, sisältää 200 gramman edestä hedelmiä ja vihanneksia. Unileverin kaino tavoite on saada suomalaiset syömään terveellisemmin. ”Kätevämmin, nopeammin ja herkullisemmin.” Kohderyhmä ovat 25–45-vuotiaat naiset.
Kaipa ruuhkavuosien oravanpyörässä juoksevalle naiselle on helppo kaupata hörppy hyvinvointihömppää. Samaan litrahintaan on tosin saatavilla tehokkaampikin hyvinvointijuoma, täyteläinen punaviini.
ankkamerkki 
Tweet